- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Reklamační řád
Reklamační řád
Způsob uplatnění reklamace:
- Reklamaci výrobku uplatňujte písemnou formou, e-mailem nebo dopisem na uvedenou adresu.
- V dokumentu o reklamaci uveďte název a typ výrobku, výrobní číslo, příčinu závady, telefonický nebo emailový kontakt a adresu místa namontovaného výrobku.
- Společně s uvedenou reklamací zašlete čitelnou kopii dokladu o zakoupení výrobku.
- Servisnímu technikovi při uplatňování reklamace předložte doklad o koupi výrobku, v určitém případě doklad o provedené montáži.
Nárok na výměnu celého výrobku vzniká:
- V případě uznané závady na výrobku, která je překážkou k uskutečnění instalace nebo k používání výrobku.
- Jde-li v době záruky o druhou opětovně stejnou závadu.
Zákazník je povinen:
- Před odběrem výrobku proveďte důkladnou kontrolu obalu, zda nedošlo k poškození zboží ze strany dopravce.
- Pokud máte podezření na poškození zásilky při vizuální kontrole obalu, doporučujeme zásilku odmítnout nebo vyfotografovat v přítomnosti dopravce před úplným rozbalením zásilky.
- V případě, že obal nebo výrobek je po rozbalení mechanicky poškozen, uplatňujte reklamaci přímo u dopravce.
- Při převzetí výrobek zkontrolujte, zda obsahuje všechny části uvedené na obalu zboží nebo na stránkách E-shopu PANBYT.
- Při rozbalování zásilky postupujte šetrně jak ke zboží, tak i k obalu.
- Zjištěné nedostatky bez prodlevy reklamujte, jinak můžete promarnit dobu na uplatnění reklamace.
- Po dobu záruky doklad o koupi výrobku pečlivě uschovejte společně se záručním listem a montážním protokolem pokud je součástí zakoupeného zboží.
- V případě zjištěné závady, přiložte příslušné dokumenty k reklamovanému zboží.
- Při neoprávněné reklamaci, Vám vrátíme zboží zpět s požadavkem na uhrazení balného a poštovného.
- Při oprávněné reklamaci, Vám uhradíme v přiměřené výši náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží. Požadavek o proplacení dopravného nám zašlete písemně s dokladem o uhrazení.